Najpierw sprawdź, czy sam możesz rozwiązać problem, korzystając z instrukcji użytkownika dostarczonej przy zakupie. Nie masz już instrukcji obsługi do przekazania? Wszystkie nasze instrukcje obsługi są dostępne do pobrania na odpowiedniej stronie produktu w tej witrynie. Jeśli nie jesteś w stanie samodzielnie rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami poprzez zakładkę Reklamacje znajdującej się u dołu strony w strefie „Dla klienta”.
Co powinienem zrobić, jeśli moje narzędzie elektryczne przestanie działać w okresie gwarancyjnym?Skontaktuj się ze sprzedawcą, od którego kupiłeś urządzenie FERM. Odpowiedni sprzedawca odpowiada za gwarancję i serwis. Należy pamiętać, że gwarancja dotyczy tylko wad powstałych w procesie produkcyjnym.
Co powinienem zrobić, jeśli moje narzędzie elektryczne przestanie działać po upływie okresu gwarancyjnego?Możesz skontaktować się z nami poprzez zakładkę i opisać nam swój problem. Być może uda nam się pomóc. Możesz szybko i łatwo zamawiać nowe części i akcesoria online.
Mam uszkodzone elektronarzędzie FERM. Czy mogę go u Was naprawić?Skontaktuj się z nami przez zakładkę Gwarancje. Opisz swój problem – być może będziemy mogli pomóc.
Czy części zamienne innych marek są kompatybilne z elektronarzędziami FERM?Nie, tylko części zamienne produkowane przez FERM są kompatybilne z naszymi elektronarzędziami. Aby wyszukać części zamienne innych marek, odwiedź stronę internetową producenta.
Czy mogę odebrać moje narzędzie FERM z centrali FERM?Nie, niestety. Prowadzimy tylko sprzedaż online.
Czy mogę dostarczyć narzędzie FERM do FERM?W przypadku problemów z serwisem i gwarancją należy odwiedzić odpowiednią podstronę Zwroty lub Gwarancja gdzie znaleźć można instrukcje dostarczenia towaru. Aby gwarancja była ważna, należy zawsze przedstawić dowód zakupu. Ponadto należy również określić wady i, w miarę możliwości, przyczynę.
Moje narzędzie elektryczne nie działa, a nawet go nie użyłem. Co teraz?Przeczytaj uważnie instrukcję obsługi i spróbuj ponownie. Sprawdź, czy działa funkcja bezpieczeństwa i czy w gniazdku jest zasilanie. Jeśli tak, skontaktuj się ze sprzedawcą, od którego zakupiłeś narzędzie FERM.
Opracowaliśmy filmy wideo o produktach dla niektórych produktów. Możesz je zobaczyć na naszej stronie YouTube, https://www.youtube.com/user/fermpowertools
Jedno z akcesoriów do elektronarzędzia jest uszkodzony. Co teraz?Akcesoria, takie jak bity, arkusze ścierne i brzeszczoty, które przestają działać z powodu zużycia, nie są objęte gwarancją. Tego typu części można nabyć osobno u jednego z naszych dealerów FERM. Baterie i ładowarki są objęte sześciomiesięczną gwarancją.
Moja bateria jest uszkodzona. Co teraz?Najpierw zawsze sprawdź, czy jest to uszkodzona bateria lub ładowarka z elektronarzędziami.
Można to zrobić, podłączając multimetr do ładowarki. Jeśli ładowarka nadal generuje napięcie, zwykle nie jest uszkodzona. Możesz określić, czy bateria jest uszkodzona wkładając nową baterię do elektronarzędzia, aby sprawdzić, czy działa prawidłowo.
Należy pamiętać, że akumulatory NiCD i NiMH są mniej trwałe niż akumulatory litowo-jonowe. Akumulatory NiCD i NiMH najlepiej przechowywać w temperaturze pokojowej. Zaleca się, aby przed ponownym ładowaniem umożliwić pełne rozładowanie. Te baterie są również bardzo wrażliwe na krople i uderzenia. Akumulatory litowo-jonowe są mniej wrażliwe na zimno i ciepło, ale nie należy ich wystawiać na dłuższe niż to konieczne. Akumulatory litowo-jonowe mogą być ładowane bez problemu.
Baterie i ładowarki korzystają z maksymalnie sześciomiesięcznej gwarancji. Jeśli prawidłowo obchodziłeś się z baterią i jest ona nadal w okresie gwarancyjnym, skontaktuj się ze sprzedawcą, od którego Ty zakupił elektronarzędzie. W przypadku innych pytań prosimy o kontakt przez e-mail.